wtorek, 11 kwietnia 2017

piracka kartka urodzinowa/pirate birthday card


cześć!
Przybywam dzisiaj z nietypową kartką - nie otwieraną, ponieważ życzenia znajdują się w jej centralnym punkcie, w nieco większym formacie. W swojej pracy użyłam ulubionych papierów z kolekcji Mali odkrywcy, Pożegnanie lata oraz W stronę tęczy.  

hi there!
Today I would like to present an untypical card, not opened, slightly bigger, where the greetings are in its central place. In my work I've used my beloved papers Little explorers, Farawell summer and Toward the rainbow.






W pracy użyłam
I've used













Pozdrawiam
Greetings


Ania

4 komentarze:

  1. Świetna kartka - też mam tę kolekcję, ale jeszcze jej nie używałam:)
    A widzę, że można rewelacyjne rzeczy z nie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piracka kartka zupełnie skradła mi serce. fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mali piraci są fantastyczni 😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)