poniedziałek, 6 stycznia 2014

Żółty, czarny i czerwony... czyli ekstremalne połączenie

Witajcie Kochani :)

Moja pierwsza w tym roku praca powstała w bardzo nietypowym jak dla mnie połączeniu. Zostałam poproszona o stworzenie pracy w kolorach.. żółtym, czerwonym i czarnym. Takie połączenie z początku wydawało mi się nieco ekstremalne, ale efekty przerosły moje oczekiwania :) Okazuje się, że kolory nie tylko idealnie do siebie pasują ale dodatkowo tworzą klimat.. No sami zobaczcie :)


Kartka i pudełko zostały stworzone z papierów z kolekcji Letni Poranek - Cytryna a dokładniej z papierów: Letni Poranek 051, Letni Poranek 053, oraz dodatków z tej samej kolekcji Letni Poranek 060, Letni Poranek 151, Letni Poranek 152.

Po tej próbie podjęłam decyzję, że rok 2014 uważam za rok eksperymentów scrapbookingowych! :)







Miłego dnia!

GosiaK

6 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)