niedziela, 25 sierpnia 2013

Magiczny gość - Klaudia / Kszp :)

Mam na imię Klaudia i nie umiem pisać o sobie ;)
Scrapbookingiem zainteresowałam się ponad 2 lata temu i od tamtej pory
poświęcam mu mnóstwo czasu i (niestety) pieniędzy. Ale to dla mnie
najlepszy sposób na oderwanie się od stresów i trosk. Swoje prace prezentuję na blogu kszp.blogspot.com.

Najczęściej tworzę kartki. Lubię prace warstwowe, koronkowe, troszkę
poszarpane i mocno ukwiecone. Lubię sama kleić kwiaty. Staram się uczyć
nowych technik i coraz rzadziej boję się zaeksperymentować w obawie, że
"zmarnuję papier". Czasem marnuję ;)

Bardzo mi miło gościć w Magicznej kartce, to dla mnie wspaniałe wyróżnienie :)  Serdecznie dziękuję za zaproszenie.

Pozdrowienia,
Klaudia









===========================================

A oto piękna praca Kszp którą będziemy liftować tym razem:


Zasady wyzwań znajdziecie TUTAJ. Liftujemy do 10.09.2013 do 23:59!
Nasze projektantki i tym razem stanęły na wysokości zadania:



Teo

Wprowadziła powiew wiosny na bloga tworząc kartkę z motywem kwitnącej gałązki :)



Użyte materiały:

Madzik

Wyczarowała piękną kartkę z ogromnym bukietem kwiatów.




Użyte materiały:

Aneta

Stworzyła piękną kartkę urodzinową z ręcznie wycinanymi kwiatami.


Użyte materiały:

Małgosia

Na motyw przewodni wybrała wakacje i stworzyła śliczną pastelową kartkę.







Użyte materiały:

MarysJa

Stworzyła bardzo elegancką kartkę wykorzystując wycinankowe listki.



Użyte materiały:

Kasia

Wyczarowała niemal magiczną kartkę z ogromnym stadem motyli :)




Użyte materiały:

GosiaK

Ja natomiast postawiłam na duży bukiet z kwiatów w trzech kolorach.



Użyte materiały:


Przypominamy o trwającym wyzwaniu z mapką oraz Candy z okazji pojawienia się w sklepie energetyzującej kolekcji Pod Moim Niebem :)

13 komentarzy:

  1. fantastyczne kartki, muszę tez się wziąć i coś zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ niesamowite prace stworzyłyście dziewczyny! napatrzyć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za zaproszenie. Wasze lifty zwaliły mnie dosłownie z nóg, są NIEZIEMSKIE! :) :**

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowności same a już Katia.... jestem oczarowana...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie przepiękne, aż ciężko wybrać, którą najpiękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prace, zdolne projektantki:) i bardzo podoba mi się praca KSZP

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace są rzeczywiście piękne i to wszystkie. Ja bardzo przepraszam, ale dodałam nie to zdjęcie z liftem, co chciałam i nie mogę tego zmienić :( Pomocy !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mie instan saja, Nama Obat Kencing Nanah ternyata prosesnya TIDAK instan Cara Mengobati Sipilis . Apalagi kesuksesan , Ayo semangat terus Obat Kutil Kelamin , FIGHT

    OdpowiedzUsuń
  9. I like drawing pictures of flowers , very pretty and lovely Thanks for posting it
    Peluang Bisnis Modal Kecil
    bisnisr kreatif
    ide bisnis

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)