poniedziałek, 4 lutego 2013

walentynkowa Wata Cukrowa

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie :)
Poniedziałek. Choć szary to i tak jakoś tak fajnie dziś się wstawało :) A Wam?
Ja - marysJa - mam dziś okazję pierwszy raz opublikować mojego samodzielnego posta tu, w Magicznej Kartce :) Moje dzisiejsze inspiracje to dwie kartki o tematyce walentynkowej - bo to już tuż tuż :) Obie wykonane zostały przy użyciu iście soczystej części kolekcji Wata Cukrowa. Użyłam nie tylko papierów, ale i arkuszy z elementami do wycinania.A dodatkowo walentynki wzbogaciłam "karnetami na miłość" ;)





 



A tu materiały, które wykorzystałam do stworzenia walentynek z kolekcji Wata Cukrowa :)

   


     




2 komentarze:

  1. To się nazywa walentynka! A karnet - to propozycja nie do odrzucenia! Niezwykle apetycznie podana Wata Cukrowa - już widzę jak facetom cieknie ślinka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)